I starten af 2024 har jeg gennemført en kundetilfredshedsundersøgelse 📊 med fokus på mine kunders oplevelse af ”leverancens værdi” 💡. Altså har proces og indhold været som forventet og har de fået værdi for pengene 💸.
Udover indsigt i oplevet værdi har kundetilfredshedsundersøgelsen også givet interessante indsigter i hvordan tavlemøder som værktøj anvendes, hvad der har været nemt og svært 😌😖 og hvilken værdi det har tilført teamet, afdelingen eller organisationen.
De indsigter kan du få i dit feed 📲.
Hvis du følger (hashtagget) hashtag#tavleindsigter vil du henover den kommende måned få indsigterne i dit feed 🔄.
Indsigterne kan både være relevante for dig der lige er startet, dig der har mange tavle-kilometer i bagagen eller dig der bare er nysgerrig på hvad tavlemøder er og hvad de kan.
Udover indsigterne laver jeg nogle kundecases, så du kan læse mere om hvordan tavler…..ja, virker i virkeligheden ☺️.
Hvilke emner tavleindsigterne kommer til at handle om kan du læse mere om i næste tavle-”post” på tirsdag 📆.
Jeg håber du har lyst til at følge linket, læse med, stille nysgerrige spørgsmål og ikke mindst bidrage med dine egne erfaringer – til gavn for alle.
På tavle-gensyn
/Frederik